Autorizare firmă direct
Înregistrare firmă cu token-ul propriu
Inregistrare de pe acelasi calculator cu semnatura digitala
Pentru ușurinta înregistrării firmei, înregistrarea acesteia în aplicație se va realiza de pe pc-ul/calculatorul care are instalat stickul/tokenul fizic de semnatură digitală, care este folosit în procesul de autentificare cu serviciul SPV de la ANAF.
Stickul / tokenul conectata la calculator
Stickul/tokenul fizic de semnatură digitală utilizat în comunicația cu ANAF, va fi introdus în pc/calculator înainte de începerea procedurii de înregistrare firmă.
Pasul 1. Accesare link aplicatie ArhivaDeFacturi:
Se va accesa link-ul aplicației: https://arhivadefacturi.ro, urmat de apăsarea butonului Login Alternativ se poate folosi si linkul direct către pagina de login: https://arhivadefacturi.ro/users/login
Pasul 2. Logarea în aplicație
Pentru a vă loga în aplicație se vor introduce credentialele urmate de apăsarea butonului Logheaza-te.
Pasul 3. La prima logare în aplicatie, aplicația se va deschide direct pe view-ul Configurări🡪 Firme.
În această fereastră, se va apăsa butonul Voi inregistra eu firma.
După apăsarea butonului \<Voi inregistra eu firma>, se va deschide o nouă fereastră, în care se va continua procesul de înregistrare al firmei, dupa cum urmeaza (Pasul 1 / 2):
Numele companiei = de forma: SC Arhivadefacturi SRL
CUI = 41352527
După completarea datelor se va apăsa butonul \<Urmatorul pas>
În noua fereastră deschisă aferenta pasului 2 / 2, vor aparea gata completate datele necesare înregistrarii firmei, dupa cum se poate vedea în figura de mai jos:
Pentru finalizarea înregistrării firmei se va apăsa butonul \<Autorizare>.
Pasul 4. În pasul următor, pentru finalizarea înregistrarii firmei și stabilirii comunicației cu serviciul SPV de la ANAF, aplicația va accesa semnatura electronică, precum se poate observa în figura de mai jos,
iar noi trebuie să apăsăm butonul \<OK> și să introducem parola de semnatură, apăsând apoi încă o dată butonul \<OK>.
Într-un interval de câteva secunde aplicația va stabili conexiunea cu serviciul SPV de la ANAF, după cum se poate vedea în figura de mai jos:
Finalizarea înregistrarii firmei ăn relatia cu serviciul SPV, este confirmată de apariția ferestrei de mai jos:
Pasul 5. În acest moment, aplicația este conectată la serviciul SPV, iar facturile vor fi downloadate în aplicație în vederea accesării, ]ntr-un interval de 30 de minute.
Tiketing / Suport IT
Dacă întâmpinați probleme în procesul de inregistrare al utilizatorlui, vă rugăm să ne contactați prin email la adresa: ajutor@arhivadefacturi.ro, sau la numerele telefonice de suport de pe website-ul aplicației.
< Vă mulțumim că ați ales să deveniți utilizator al aplicației ArhivaDeFacturi! >