Autorizare firmă prin contabil
Înregistrare firmă cu token-ul contabilului
Inregistrare de pe acelasi calculator cu semnatura digitala
Pentru ușurinta înregistrării firmei, înregistrarea acesteia în aplicație se va realiza de pe pc-ul/calculatorul care are instalat stickul/tokenul fizic de semnatură digitală, care este folosit în procesul de autentificare cu serviciul SPV de la ANAF.
Stickul / tokenul conectata la calculator
Stickul/tokenul fizic de semnatură digitală utilizat în comunicația cu ANAF, va fi introdus în pc/calculator înainte de începerea procedurii de înregistrare firmă.
Pasul 1. - Accesare link aplicatie ArhivaDeFacturi:
Se va accesa link-ul aplicației: https://arhivadefacturi.ro, urmat de apăsarea butonului Login Alternativ se poate folosi si linkul direct către pagina de login: https://arhivadefacturi.ro/users/login
Pasul 2. - Logarea în aplicație
Pentru a vă loga în aplicație se vor introduce credentialele urmate de apăsarea butonului Logheaza-te.
Pasul 3.
La prima logare în aplicatie, aplicația se va deschide direct pe view-ul Configurări / Firme.
În această fereastră, se va apăsa butonul Voi cere contabilului sa facă autorizarea.