Sari la conținut

Autorizare firmă prin contabil

Înregistrare firmă cu token-ul contabilului

Inregistrare de pe acelasi calculator cu semnatura digitala

Pentru ușurinta înregistrării firmei, înregistrarea acesteia în aplicație se va realiza de pe pc-ul/calculatorul care are instalat stickul/tokenul fizic de semnatură digitală, care este folosit în procesul de autentificare cu serviciul SPV de la ANAF.

Stickul / tokenul conectata la calculator

Stickul/tokenul fizic de semnatură digitală utilizat în comunicația cu ANAF, va fi introdus în pc/calculator înainte de începerea procedurii de înregistrare firmă.

Se va accesa link-ul aplicației: https://arhivadefacturi.ro, urmat de apăsarea butonului Login Alternativ se poate folosi si linkul direct către pagina de login: https://arhivadefacturi.ro/users/login

Pasul 2. - Logarea în aplicație

Pentru a vă loga în aplicație se vor introduce credentialele urmate de apăsarea butonului Logheaza-te.

Pasul 3.

La prima logare în aplicatie, aplicația se va deschide direct pe view-ul Configurări / Firme.

În această fereastră, se va apăsa butonul Voi cere contabilului sa facă autorizarea.